tisdag 13 oktober 2009

Bajsproblem...

Alltså det är en sak jag har funderat på väldigt länge som kanske kommer bli ett lite problem för mig i framtiden om inte jag mognar..
Jag har fruktansvärt toalett fobi! Och det inte den som alla har för offentliga toaletter utan hemma vanliga toaletter.
Grejen är att jag kan knappt göra nummer 2 när någon är hemma i mitt eget hus. I värsta fall får jag gå ner och "låtsas" greja med nått innan jag går så min familj typ inte fattar.

Jag undrar bara hur det blir när jag flyttar ihop med någon kille..fan jag kommer behöva ett 4 vångingshus med 30 toaletter..
Och jag vet inte riktigt vad jag tycker är jobbigt med det heller så eftersom jag har haft problem med nummer 1 också och har det fortfarande i vissa fall.

hjälp?

1 kommentar:

lina sa...

HAHA I KNOW, jag hade/har samma problem! MEN, när man blir sambo har man ju inte något val. Tro mig, första influensan, då sätts förhållandet på prov! Så GL!