måndag 12 oktober 2009

Färga hår och härma volcom.

Igår började jag ocj mamma plocka ut massa outfits to new york. Vi kommer typ inte ha med oss någonting.Vi måste ju ha plats för all shopping;)
Mamma började även med mitt hår det blev snöööggt..och så kan jag ju säga att mitt hår är ett hemligt recept;)






Senare gick jag och mötte Frida för en nattapromenad. Vi prata om vad vi minns från fredagskvällen och den ångest som kom krypande ju mer man kommer ihåg haha.

Idag så vaknade jag och var GÖÖÖÖÖR snygg i håret eller inte men nya elle låg på barbordet så det gjorde dagen lite!.Det blev såklart mössa och vandring till stan i en volcom kopierad outfit, blev så fruktansvärt kär i den när jag var inne och letade efter new york adressen!





Jag mötte upp frida och vandringen började. FAAN va de var kallt usch! men snart var vi frame vid värmade larsson och jag min idot äter lunch (onödiga pengar..)
Anna kom och hämta upp frida och lämna satcboxen till mig hihihi gööööt mos!
När vi hade kramats och tagit farväl så gick jag till mamma, klippte mig och färgade klart håret! Från 14årig fjortis gulbleking till gråfärgad tant! I LIKE!



Snart ska jag på hollywood fruar date hos Maria fett med mys! PUSS

1 kommentar:

Becca sa...

Snyggt hååår! Maria in our hearts <3 "ah mah gaad, steve!"