torsdag 1 oktober 2009

Knit.

Nu är min hallllsduk klar jävlar den har tagit en jävla tid att göra! men det vare värt jag är mycket nöjd! blid kommer!

Imorgon ska jag jobba och köra bil och flytta till mormor och morfar (för jag är rädd för monstrena i källaren)

D vem är D hahah det är många som börjar undra okej det är bara frida som vet och så fåre bli för han är ingen speciell egentligen. Hihi

Åå jag har en sån rid abstinens så det finns inte! Visst jag var ute i onsdags borde åka ut imorgon men det kommer jag aldrig hinna hoppas på lördag nu börjar alla flugor försvinna med awesome! äh sicket lamt inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva känner mig tom..

3 kommentarer:

Becca sa...

åh jag vill också rida snart igen. vi gör en heldag tycker jag! åh.

du är fin!

Domininaliserarsig sa...

om du vill att folk ska fortsätta läsa så borde du berätta vem D är (blackmailing).

kör en Gossip Girl, pleeease!

Anna sa...

haha vilket hemlighetsmakeri minnsann!