torsdag 1 oktober 2009

Sex.


Give me some of this meat!

2 kommentarer:

Domininaliserarsig sa...

Är det D? han äär ju inte pinsam! come on.

okej.. vad jag egentligen ville komma fram till är att du eventuellt kommer hata mig. Jag hoppas att du inte gör slut. men(KONSTPAUSE) jag och ett gäng kompisar ska tillsammans skaffa lägenhet på söder vilket kommer resultera till att jag + pengar till london = pengar till depo.

Och (KONSTPAUSE) innan du gör slut.. så tänk på att du alltid har en madrass hos en trevlig brud i pissholm. iofs flyttar vi ju inte in nu utan typ i dec, men den dan är du välkommen att slagga när du vill. is it a deal? du får till och med ta med dig folk och crasha stället...
Kiss and make up?

Chilisex sa...

haha åå nej det där är inte D
jo du det är lugnt jag kommer inte hata dig för jag märker att mina pengar inte kommer räcka heller tyvärr.. men det låter ju faktiskt som en himla bra deal ändå hihi!