onsdag 7 oktober 2009

Drama.

Herregud mitt liv liknar serien The Hills för tillfället..Drama Drama Drama.
Vänner och familjemedlemar ja man börjar ju undra så smått..Fast jag tror det mesta är missförstånd dock

Iaf idag har vart en mysig dag med lunch på henrys med Mary och Frida. Sen gick frida och jobba och vi träffa Anna som hängde med mig och Mary på stan en stund. Nu har jag inte vart på stan på länge och tänkte shit måste kommit in massa nytt:D Men nej det hade det ju såklart inte,fast jag lyckades dock hitta ett armband på lindex assnyggt förutom korset..men ska försöka byta ut det mot en döskalle!

Sedan gick vi alla våra second hand affärer med det fanns inget utav värde heller. aja dock gick till sist och köpte knappar med ankare på som jag ska sätta på ett stickingsprojekt:)

And how do we like my avklipptaaldriganvändaceapybyxor? punk is back

2 kommentarer:

Anna sa...

I like!! bra idé där med att ta bort korset, fattar inte varför man skulle vilja gå med kors på alla smycken?!

puss! mysigt att träffa er idag :)

Becca sa...

om du har korset så kommer du inte kunna träffa billlll!

;)