onsdag 28 oktober 2009

Fuckin' alone


Igår gick jag upp sket tidigt för att åka till gbg med kära vänner.
Frida var nervös för att jag skulle försova mig (förstår henne)
Mötte upp Anna och Maria på tåget. Sov hela vägen eftersom jag blev åksjuk...
Väl frame blev det kinamat MUMMA! Sen jackjakt och h - outfit jakt (det sistnämnda
gick bäst)Träffa lisa och anna med i gbg fast bara en stund och de var inte så lätt och prata med tråkigt men:/

Mitt jobb ringde ocksp mitt i allt Yes så kl 19 bar det av till jobbet. Kändes lite konstigt att åka och jobba så sent:D
Och så visste jag nästan att L inte skulle jobba kväll, men när jag väl kommer in i omklädingsrummet ser jag ett par bekanta skor...YES! Dock fick jag ju veta både de ena och andra och det var ju lite kul:)

Ganska roligt ändå att man sätter verkligen två som smått avskyr varandra i samma rum. Den falska snällheten hos oss båda haha herregud..

3 kommentarer:

Anna sa...

haha gud vad nyfiken jag blev, du får berätta imorgon! puss!

Linda sa...

Hej, jo jag pluggar på universitetet här och bor i en tvåa på Lilla Essingen med min pojkvän :) Känner mig lite medelålders, haha! Vad gör du nu för tiden?

Linda sa...

Oj, jag ska hålla tummarna för dig då! Vad kul! :) Ja just nu är det spanska och sen ska det bli idrottslärare, man ska ju ha två ämnen. :)