måndag 21 september 2009

blö..


yeah idag har jag i princip inte sovit någonting.. Jag somnade vid 05.30 ca och var tvungen att gå upp med Joakim vid 07:30 fast jag gick ju iof och la mig vid 07:45 och gick upp slutligen kl 11:00 och började städa lite eftersom mamma och pappa kommer hem idag! Vid halv ett så åkte jag och körde bil det gick väl någorlunda. jag och pappa måste ta tag it och köra massa så jag kan få det där jävla körkortet!

Iaf skulle ridit idag med men susanne banga och sen började de regna. får se om jag kanske åker ut imorgon istället:) Vet ju inte om jag pallar att vänta tills på onsdag:D Hon är ett av mina lyckopiller!

ett annat lyckopiller är såklart mina vänner och familj! Idag har jag t.ex haft en mys lunch med mina hjärtan! Mycket mys bara att jag var lite seg.
Efter den fina lunchen åkte jag till vår kära garnaffär fast såklart hade de inte fått in mitt garn än..Ahhh stickabstinens like hell. Jag har abstines efter allt nu, Min totto, true blood och stickning usch inte okej. Kanske får börja med min tröja istället:)


Här är tröjan jag ska göra en rip off av:)

1 kommentar:

Frida sa...

Rikigt snygg tröööööööjaaaa