söndag 20 september 2009

That's right Motherfucker!


åå gud! jag vill komma bort..fast egnetligen inte jag tror jag saknar något eller någon..men var hittar man skatterna som får ens liv att bli perfekt?
När jag kommer i detta mode så shoppar jag gärna och nu äter jag choklad och dricker champagnethé. Lite fattig lyx mot söndagsångesten denna jävla söndasångest? jag har inte ens något jobb/skola att gå till imorgon så vad är vitsen?
Äh jag vet inte.. Vad jag däremot är att jag behöver en man och jag behöver sex sen klarar jag nog mig ett tag. Jag behöver nog mest sexet eftersom män medför sig sånna jävla problem! AMEN TO THAT! Och jag har jävliga bevis som styrker detta med tyvärr.

Hmm jag skulle nog få knulla hur mycket jag vill när jag tänker efter, men jag är för kräsen att ge den uppgiften till vem som helst. even for you M.

4 kommentarer:

Becca sa...

hehe that's right honey.. fortsätt vara kräsen så kommer du hitta största skatten! fast som sagt, om du verkligen vill så kan du ju kasta bort din kräsenhet bara för ett litet tag ;)

Love!

Frida sa...

ja vafan.. ligga behöver man väl inte vara överdrivet kräsen för.. eller jo kanske. jag drömde förövrigt en hemsk dröm i natt, tror det beror på någonting vi pratade om igår. Kul att vi har varsin M i våran liv förövrigt.
ses snart darling.

alicia sa...

DU är utmanad!!

Chilisex sa...

Är jag utmanad?