måndag 28 september 2009

kalas och körning

Igår så var det massa kalas här och massa släkt eller ja inte massor men en del!
Joakim fyllde ju 15 år i onsdags och vi har inte givit honom något än eller iaf inte jag..Han vill ju inte ha något så vad ska jag göra haha han får vänta tills jag åker till usa! Det bästa med kalas är ju såklart MATEN massa god mat och massa god tårta! dock så fick vi kladdkaka men men äkta choklad så det var ändå lite lyx! De sista drog hem runt 7 så resten av kvällen stickade jag och fan har kommit långt på min kära halsduk! Och btw ju mer mode tidingar jag läser desto mer stickning är det i shit vill göra så mycket! Och nu när jag har börjat göra själv förstår jag varför design är så dyrt! Min halsduk i bara matrial 507:- och så ska jag ha för alla de timmar jag har suttit med denna och då kanske det skulle liga på ca dubbla 1014 :- för en FUCKING HALSDUK men that's life! haha. jag säger bara MER STICKNING ÅT FOLKET!
I går började jag även premunera på Nylon bästa tidingen som finns! Kolla på http://www.nylonmag.com/ YOU WILL LOVE IT!

Idag fick jag upp och åkte och körde vid 09:15 fy vilken tid.. men iaf jag fick ju reda på lite godsaker iaf:D näste vecka ska jag köra min halkkörning iiiiiihh! nervös är jag! Sen när vi satt och prata så började Conny (min körskolelärare) prata om något prov jag skulle göra om ca en månad..hmm jag tänkte prov vadå för jävla prov? och då säger conny att jag ska göra min uppköring ocg mitt teoripriv då GAAH PRSSEN ELLER! så duktig trodde jag att jag inte var än!!
Nu är det bara att ta tag i pluggandet och körandet fan jag har inte pluggat på vääääääldigt länge men det är bara att bita ihop!
Åkte hem och sov ett par timmar och efter gick in med Frida och Maria till stan och köpte ett plommonfärgat läppstift och åt lunch! gött gött!
Sen vandrade jag till körskolan igen och gick på drogkurs I 3 TIMMAR död.. och jag lärde mig att i en 50 cl 2,8% öl är det 2 cl ren sprit i usch usch. Men nu har jag gjort det SKÖNT!
Nu sitter jag och fikar med mamma och vänta på hollywoodfruarna!

3 kommentarer:

Becca sa...

snart har du körkortet honey :D

vart köpte du the lipstick?

puss

Chilisex sa...

hoppas de!

på kicks!

anna sa...

yeah! fan vad gött, då är det du och jag som börnar runt torget snart då! :D