torsdag 17 september 2009

Jag gör olagliga rackartyg

Idag åkte mina föräldrar till Barcelona och tro det eller ej jag avundas dem ICKE...än iaf. eftersom mamma då är i spanien så fick jag hoppa in och jobba lite idag men det var kul,lyssnade på p3,stickade och drack mängder med kaffe! Vid 11 så kom Anna och tog över. Jag cycklade hem och trodde att jag skulle gå och sova men ICKE jag var pigg som en nötkärna så det blev till att äta några mackor med brie och gurka och såklart lite stickning;)



Kl 14.55 så åkte jag till körskolan och det gick mycket bra tyckte Conny haha så snart kanske ni möter mig ensam ute på gatorna!DANGEROUS!!
Efter detta åkte jag tillbaka till jobbet för att stänga och städa...

För några dagar sen så fick jag till en lyckad friss lite liknade en svinrygg fast ändå verkligen inte haha! Men iaf så tog jag mig en tur efter jobbbet och ¨kte hem tilmm mormor och rotade i hennes lådor;) som jag älskade när jag var mindre! Mycket bättre än second hand. LOOK WHAT I FOUND!


Usch jag har laddat ner med ja fy fan har suttit på helspänn i en kvart nu hahah tönt jag är men men jag vill inte betala massa pengar i böter:( Men va fan jag ska götta mig ikväll med True blood!
Aja nu ska jag gå och ta en liten ciggis med Anna och köpa fika till mig och Joakim!


Nu har jag iaf kommit halvvägs!

2 kommentarer:

Becca sa...

åååh finfint alltihop - du, halsduken, gamla sakerna, fiiint <3

Frida sa...

wiho! fan vad göttigt, jag vill också hitta gamla saker!