fredag 18 september 2009

Jävla Twilight släng dig i väggen!




släng dig i väggen Sookie hi is mine!

Ja jävlar TRUE BLOOD jag säger bara det! Vilken jävla serie! VAMPYRER OCH SEX OH MY FUCKING GOOOOOOOOOOOOD! Den borde buta namn till Melas serie! hahaha sorry med det strå mitt namn över de hela! Och Bill,I WANT TO DO BAD WITH YOU! Satt hela natten igår och kollade på de fyra första avsnitten och ikväll ska jag se dem igen haha! Hur fan ska jag palla och vänta till tisdag?! Kommer ju kunna alla repliker utantill innan det hinner bli ny vecka för fan haha!

En ska undrar jag dock vart fan hittar man sådan killar? denna mystik som ligger över dem och deras blick gör som man bara vill skrika KOM OCH TA MIG!
Någon som vet?


Mina söta vänner!

Bästa blandingen på godis btw! (de som inte håller med mig kan gå hem!

Förövrigt min nyfunna kärlek har det vart en bra dag! Har jobbat och sen bar det av att hämta Maria och gå och hyra film med henne och Becca! Det blev En shoppaholics bekännelser och Cadillac records! En shoppaholic var töntigtsöt och cadillac var väl ok..Vi såg dock inte hela för vi orkade inte riktigt kolla haha. Åt middag gjorde vi med! Det blev tacos haha lättaste maten i världen men ändå Gött äre iaf!

2 kommentarer:

Becca sa...

Tack för bäst kväll och puss! <3

Domininaliserarsig sa...

WHAAT'?!
Du får ju inte dissa twilight. Vampiers are vampiers oavsett vilken serie eller film är de lika heta! take that back!
and i would helldre do bad things to edward cullen!
Haha