lördag 19 september 2009

Sofia din jävla böna!


Denna vackra dam gillar barnrumpor till vampyrer! Vi kommer ju inte bråka om dem iaf!
Men du vet att jag tycker om dig ändå! Och antagligen ska jag fira min nyår med dig! Kan det bli mycker bättre?! Och ska tilläggas att den kommer ju inte spenderas i sverige och det kommer vara tidsskillnad!

Shit mitt dygn är ju inte okej.. nu är klockan 02.41 och jag försöker få igång tb avsnitt 8 men det funkar ju fan inte så bra..Öl har jag dock och det är ju inte helt fel iaf.

Pratade med jennie på msn för några dagar sen och hon påmminde mig om märket Bjorg! som gör så sjukt snygga smycken! just take a look



Vill ha kaninringen!

2 kommentarer:

Becca sa...

neeej du ska fira nyår med ossssss!
SÅDESÅ!
<3

Domininaliserarsig sa...

vänta! jag undrar - var det där en diss? :P
jag håller fortfarande på att kolla om vi inte kan hitta billigare hotellpriser..