onsdag 23 september 2009

:)



Fan vad mycket jag har gjort idag! somnade runt 05:30 gick upp och grattade min bror som fyller 15 år idag på morgonen:) sen gick jag iof och la mig igen hah.I alla fall gick upp och åt frukost = soppa haha vid halv tolv typ. Tänkte duscha men sket it!
Frida klampa in runt 13 och vi vandra till mamma och hämta pengar och diskuterade Fridas hårfärg (vad vi kunde göra med den alltså).
Vi vandrade sen inte till stan och köpte choklad, vinylskivor till våra skålar och NYA NYLON!Wiho lyckligare kan ingen vara.
Klockan han bli 14.10 så det var dags för en kaffe sen gick vi åt olika sorliga håll.

Vandrade till sjukhuset för att hälsa på min sjuka farmor. Hon sken verkligen när hon fick se mig och det värmde i hjärtat! Vi satt och pratade i 40 minuter om allt och inget. Så länge har nog jag aldrig pratat med min farmor ensam i hela mitt liv. tyvärr.. Men det ska ändras på! ska göra en skål till henne imorgon och gå dit med:)

Bästa på hela dagen var ju iaf att RIDA! min älskade fabbis var så underbar idag! vi hitta en ny cool väg haha. Det är så spännade när man hittar nya vägar för det är kul att se vart de leder:D Och hennes galopp börjar bli bättre och bättre nu med ! Hon är ju trots allt travare och vill ju inte galoppera men hon tar sig!
Sen blev det ju cigg och kaffe inne hos farfar.

Efter det kalaset bar det hem till ett annat med tårta och paj hemma hos oss för att fira jocke så nu är jag smällfet och väntar på true blood och NYLON!

1 kommentar:

Becca sa...

sounds wonderful :D