torsdag 10 september 2009

LIPGLOSS!

Fenomenet lipgloss eller läppglans som det heter på svenska alltså what's up whit that!? Jag vet att många många av mina vänner använder det men jag kan inte det ser ut som jag har sugit av någon i två timmar .. Fruktansvärd liten produkt om jag får säga det själv.Visst det kan vara för jag har stora läppar vem vet? för när jag ser mina vänner så ser det inte ut som de har sugit av någon i två timmar. Där av passar jag bra (tycker jag själv) i läppstift av någon anledning fast det är ju iof lite annorlunda.
Jag fick nämligen ett lipgloss eller mamma fick i damernas värld idag lite tråkigt för ingen av oss använder det.aja

(Skitbild)
Stickningen går framåt! Har precis gjort slut på mitt första garnnystan, åkte till vår garn och sytillbehörs affär istan och såååklart hade de sålt slut plommon färgen idag... får inte in något nytt förens om två veckor! skit skulle få abstinens så jag köpte ett svart att ha i mitten. I think it's ganna be allright:).

Dessutom har jag hittat en väska till becca för 15 000;)

2 kommentarer:

Domininaliserarsig sa...

Hej! snyggo.. well guess what i found your blogg. föresten, du är inte sugen att planera london resan? typ mitten av jan? måste ju veta ungefär hur mycket pengar som måste sparas av min fattiga studiebidrag.

ps. jag skulle gjort det här på aidsbook om det inte var för att jag inte vill ha aids just nu.

Puss!!

Chilisex sa...

absolut let's oss planera adda mig på msn så kan vi prata där! förstår att du inte vill hänga på aidsbook vem vill det egentligen.. Mystico_89@hotmail.com