torsdag 3 september 2009

Nylon!


(gammalt nummer)
Men jag är lycklig eftersom augusti nummret har äntligen kommit ut! SOM JAG HAR VÄNTAT! Detta nummer var massa demin alltså jeans haha I LOVE IT!

blev lite små chockad igår när jag kolla på (änsålängesista) the hills avsnittet att en viss Mr.M skrv till mig bara sådär. visst vi prata bara allmänt men vi har inte hört på kanske två månader så det kom lite oväntat:) Och ja som min kära Linda sa så började jag ju såklart analysera men men.. Dessa män.
Fast jag har ju tur som har Mr.F iaf haha fast nu gjorde han mig ledsen i ögat.

Imorgon kommer Linda och vi ska spela tv spel och åka till skövde och gå på Club Milk. Och ja jag kommer in gratis för jag är snabb! Wiho! Frida med och Linda får kö företräde!Jag hoppas på många snygga män a la Justin Bobby!

Inga kommentarer: