tisdag 22 september 2009

Going down


Dagen började jättebra. Gick upp klockan ett och kokade te och stickade (har börjat på min tröja nu eftersom jag inte får mitt garn till min halsduk..) Fick ett litet blodsocker fall så jag gick och gjorde scrambled eggs AAAAAAAAAAAAASSSGOOOOOOOTTT! Ringde till Frida och hon hjälpte mig att göra en Vinyl skål haha! Den blev faktiskt jätte fin.


Åket sen till mamma och hämtade mat och lagade vår fisksoppa! fan vad jag äter haha.

Farfar ringde mitt i maten och berättade att farmor hade fått åka till sjukan..Det var inte så jätteroligt att få höra så jag grät lite och kramade pappa.
Så där vände mig dag och det är inte bara min dag som har varit dålig idag inte..
Åkte till Frida och vi tröstade varandra med kaffe och cigg! Sen kom Becca ohc Mary med och lagade mat MEEEER MAT!

Nu är jag iaf hemma och myser med mamma! De kom ju hem igår från mitt Barcelona och hade med sig rosa godis CAVA och godis:)De hade haft det jättebra och pappa var hög på livet pga att han fick sen en barca match live haha.


Snart ska jag kolla på true blood avsnitt 11! Gaaah drog!

och btw att inte förglömma! Alicia utmanade mig men jag kommer inte göra de:( jag har inte fem personer att skicka vidare till;)

2 kommentarer:

fridalernstal.blogg.se sa...

Jag tror att våran mening med livet är att trösta varandra <3

Becca sa...

Det är bra att ha fina brudar omkring sig när man behöver tröst! <3