måndag 7 september 2009

Göteborg!

Jag dum som jag är somnar inte förens kl 5 och jag skulle upp kl 07:30 för jag och min mammi skulle till gbg! Men jag kunde inte slita mig från min bok (den sista i stieg larsson trilogin) Jag läste 150 sidor på en timme haha sjukt bra är de! känns lite sorligt att den börjar ta slut:( Men men what to do!

Iaf jag kom upp och åt frulle scrambeld eggs mumma! kl 10.44 var vi i göteborg och åt på mitt och mammas cafe Cappucino , två räckmackor och efterlängtat kaffe!
-sen vandra vi runt på stan och inhandlade garn för 1231 kr! haha jag och mamma ska bli seriösa med detta! det blev 8 jävla garnnystan för mig haha love it!

sen sprang vi runt och jag hitta min skjortklänning som jag har letat som fan efter! ett par bralls och ett linne! jag är nöjd!Mamma hitta ett par tights och vi handlade även snyggis kläder till min käre bror!(gööööööööör snygg blev han iaf)

IKEA! där var jag rätt jävla mör och mammis var för pepp! det blev lite ljus osv.Och hyllor och de deverse skit. (pappa inte glad) haha

Väl hemma så var min älsk ledsen så då bar det av till härnegatan för att trösta, skratta och röka cigg mys DU ÄR BRA!

Aja nu ska jag sticka so long mohaa!


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh du är bäst som tröstar mig!! garn jävlar vad med garn :O u can do it