söndag 6 september 2009

Linda,Club milk,Fittor

Helgen har vart mysig med att Linda kom hit alldeles förlänge sedan!
Vi hade vinkväll hos frida på fredagen, Linda drack dock sprit för hon är lite hådare än oss andra.
Lördagen bestod av åka till systemet,träffa frida. och laga vegoburgare och fiskburgare, fixa iordning oss och sticka till Maria på förfest! Det åts och de dracks och det diskuterades och såklart dans HAH!
Sen bar det av till skövde och vi hade sällskap av två fittbrudar som egentligen är rädda för mig eftersom de tror att jag ska slå ner dem (den ena var på min dåvarade pojkvän) Ovh de ropa mitt namn och sen gömmde sig bakom bussryggstöden.
Aja väl inne så köpte det öl och fler och fler folk kom och det blev trångt och vi alla ville bara slåss (vilket vi gjorde lite) så vi drog hem.

Jag hittade en gammal jobbarkompis körkort på vägen hem och de regna oc vi frös usch!

Söndagen bestod av hejdå Linda och ut till älsklings Fabiola som var trilsk.. Farfar vi köpa en riktig ridhäst till mig bara för fabbis trilskades! haha söt farfar!

Borde sova eftersom jag ska upp skittidigt och åka till gbg med mamma och mysa!

Inga kommentarer: