lördag 26 september 2009

Ojoj

Shit sicken helg eller ja den är ju iof inte slut än men det bästa av den iaf. Imorgon är det ju söndag och söndagsångest!

Fredagen: Jävlar sicket planerande haha! Gick upp kl 11 och duschade håret, åt frukost och stickade. Vid 13:00 började jag min vandring in till stan med två cycklar efter många om och men så lyckades jag och min kära vän Maria få in cycklarna till stan. Mötte upp Becca och begav oss mot systemet (det är ju fredag)
Lite småpinsamt eftersom jag hade ridkläder på mig Och en mycket slemmig tröja. efter att ha gått runt och luktat häst letande efter den gyllene drycken så begav jag och Becca oss våran färd mot Fabbis, farmor och farfar. 7 JÄVLA KM I MOTVIND inte så roligt nej. Men resten var ju wounderful.Fabbis gick väldigt bra så jag och becca var high on life! 1.35 min var vi ute och götta oss sen cycklade vi hem i MEDVIND tacka för det!

har snott bilderna frå www.rebeccasutton.webblogg.se


har snott bilderna frå www.rebeccasutton.webblogg.se


har snott bilderna från www.rebeccasutton.webblogg.se

Pizza var vi ju såklart jävligt värda när vi kom fram till stan igen sådet blev det!
Stress dusch hemma sen och på med kläder osv och springa till maria i högklackat haha! Korkar upp,diskutionerna börjar och det luktar rök i lägenheten. Runt 23.00 drar vi våra feta arslen upp ur soffan och går till krog & co. Det var en intressant tripp mycket hände tro det eller ej. En av oss dropa av och vi andra började dricka öl igen. Helvete vad jag blev hungrig och betsällde en natchos tallrik. Kocken förstod precis vem som skulle ha maten pga mitt leende(var länge sen jag var så glad att se mat) Kvällen varade inte länge efter det. Jag, Maria och Becca vandrade hem fan va vi skratta kul värre!
Cycklade hem kom hem runt halv två och gick in och väckte Joakim han var måttligt glad och se mig hahaha stackarn (jag är hemsk) Sen så skulle jag tydligen posa i badrummet jävligt snyggt! Hoppa i sängen och smonade direkt efter några pruttande sms till b&m haha.


hmm. Jag drömmde om D inatt shit askonstigt vi var typ ihop och gosade hela tiden och bodde i ett skit stort hus och jag klippte kontakten med mina vänner pga D. undra vad det betyder? Och varför D?! jag har inte sagt ett mänskligt ord till den killen:O?

Idag har vart en jobbig, mysig dag. Vaknade vid 12.15 och försköte ta mig ur sängen med en sprängade huvudvärk och ont i hela jävla kroppen speciellt skrevet..Men tur att det förde lite gott med sig.(att jag har rört mig)Iaf hörde att mamma och Joakim skulle åka in till stan och jag sket i frukosten och åkte med. vi köpte en router för 11 kr och jag köpte garn till min halsduk WIHO! Luktade på de nya D&G blev kär i nummer 3 Stjärnan och letade efter en foundation. Pratade även med Frida och hon mådde förvånatsvärt bra:Ofusk..
Åkte och handlade mat, lagade mat, åt mat och sen lagade mer mat (kalas imorgon)
jävla massa mat alltså shit iof älskar jag ju mat men inte på bakfyllan kanske..
efter all mat så satte jag och mamma oss i soffan och kollade tv och vips så var bakdelen på min tröja klar:D Började ju med den i måndag och det har tagit mig ca fyra dagar till och från! helt sjukt lycklig är jag och sen ser såpas bra ut med haha!


vi kollade också på 1408 skitkassbajsfilm inte alls läskig:( fast iof jag satt och sticka mestadelas av filmen haha.
Men jag säger iaf som hitchcock sa: --känn er inte löjliga när ni kollar under sängen , i garderoben eller bakom dörren innan ni ska sova för det kan faktiskt stå någon där;)
med det säger jag godnatt!

3 kommentarer:

Becca sa...

nitting expert mela! wow <3

Frida sa...

cool med tröjan :D jag längtar tills den är klar.
var inte filmen läskig ens??? KASS.

Anonym sa...

Bara Pagrotsky som får plats att stå under en säng...