tisdag 8 september 2009

Min yber coola outfit!


Okej nu är min bokjävel slut det känns allti då sorligt när en bok tar slut och så den trilogi buhu:( Men jag har ju filmerna att vänta på hihi!

Såklart pga boken gick jag och la mig alldeles försent och jag skulle upp och äta lunch med faffoflickorna (visst några saknades) Det blev kräftsallad vers laxsallad!
Mycket snack om killjävlar med (ovanligt) Sen stack vi alla åt olika håll, sorligt men sant.Sen stack jag till mamma och hjälpte henne lite på jobbet!

Kom hem och lagade världens godaste mat nästan men äckligt fet är den! så man får bara äta den ibland. Om ni vill testa får ni fråga mig om recept för det är mycket hemligt hihi!

Juste min yber coola outfit.Fan ska alla modeblogga ska jag det med.
Denna skönhet fick jag alldeles gratis! Vit i botten och röd runt om. Har en svidande känsla när man får den på sig.Passar bäst vid tandköttet! Du kan skaffa den när du stressar,har hormonella förändringar, lokalt trauma, förkylningar. Den Klär mig!Tycker ni inte? hahah.

aja nu sitter jag i soffan och kollar halvslött på the mentalist och lyssnar på musik och dricker kaffe underbart!

2 kommentarer:

Becca sa...

När jag läste din grymma modeblogg så fick jag såna himla cravings att va som du alltså! du inspirerar verkligen! så DÄRFÖR vaknade jag i morse med ett munsår, mitt är dock på utsidan av läppen, är det också coolt..?

Chilisex sa...

ja det är coolt men lite mer vanligt så för att det går reklam på tv så man kan säga att det är en lite blilligare variant av munblåsan.