måndag 14 september 2009

Fabbis!


Idag har vart en mycker mysig dag!
Vaknar kl halv 6 och går och kissar sen går jag och lägger mig i pappas säng för den var ledig och FÖRJÄVLA SKÖN! Mina föräldrars säng är nog den bästa tror jag. Gick upp med mammi kl 10 och åt frukost! sen gick jag till körskolan och körde ett par varv haha. Mötte upp Frida och Maria för lunch som avnjutes på la thai! när vi gick därifrån så stötte vi självklart ihop med M&L usch jobbigt läge! sen gick vi hem till Mary och drack kaffe och mös med hennes bebisar:)(marsvin)

Gick hem och fick ett trevligt samtal från min Faster och fråga om vi skulle åka och rida! Wiho!! så medans jag vänta så sticka jag såklart och läste NYA ELLE som låg i brevlådan när jag kom hem! Där stod det tex Att man ska ha stora halsdukar. så det är ju perfa! Mary ringde med och berätta ett hon hade hämtat hem Bessi wiho! så vi ska strax gå ut på en promenad med henne och Bessi senare Men först rida!

Gården!






Hon gick väldigt fint idag! så jag är glad hon är bäst bäst bäst!Och såklart träffa jag mina niner med:)
Och btw imorgon åker min Frida iväg för att operiera sig buhu hur ska jag klara en vecka utan henne:(?

Inga kommentarer: