söndag 13 september 2009

Helgen

Helgen har iaf varit omtumlande jag har vart cp trött och sjuk så jag har väl inte vart så peppad.

Fredag: körning kl 07.45 inte så peppande kanske jag somnade som tur är inte framför ratten. Sen åkte jag och köpte kräftor eftersom jag ska på kräftskiva på kvällen. Det blev en dyr histora. Köpte en havskräfta för 57.60 kr USCHUSCH! men go varen.
Det blev en mysig kräftskiva iaf ,Mary hade fixat masssa godsaker. sen blev det ju party men jag var så trött så jag gick hem tidit.

Lördag: vaknar med feber åker till gbg efter några alvedon och träffar linda och Emelie. vi gick och handlade dagens förnödenheter och så ett par besvärligt snygga skor:) Vi åker sen hem till Emelie och lagar mat och färgar hår. Efter maten kommer Monica efter en del lotsande haha! jag bestämer mig iaf för att stanna i gbg och l börjar öppnas och drinkar börjar blandas. Efter massa tjöt om killar, sex och rock'n'roll så dra vi till till stan och försöker komma in på lite krogar men eftersom Monica inte har något leg så gör vi inte det. Men men efter en stunds vandranade kommmer vi till krogen flame och jag säger aldrig mer (och det tror jag att jag inte var ensam om)Sen blev jag trött och irreterad och ville bara hem men men what to do:) jag var i gott sällskap iaf:)

Söndag: Åkte hem kl halv tolv. Mamma hämtade mig vid ett och vi åkte till mormor (då var jag lagom mör) efter en köpp kaffe åkte vi hem och jag har legat i soffan sen dess jag är inte så pigg på något nu..

Inga kommentarer: